30.05.2024 Pörssitiedote

Caverion julkaisee Caverion-konsernin lyhennetyn tilintarkastamattoman konsolidoidun välitilinpäätöksen ajalta 1.1.-31.3.2024

Caverion Oyj:n emoyhtiö, Assemblin Caverion Group AB, on tänään julkaissut tiettyjä taloudellisia pro forma -tietoja, jotka kuvaavat 1.4.2024 toteutetun Caverion Oyj:n ja Assemblin Group AB:n strategisen yhdistymisen pro forma -vaikutuksia. Kyseiset pro forma -taloudelliset tiedot sisältävät tiettyjä Caverion-konsernia koskevia taloudellisia tietoja, minkä johdosta Caverion julkaisee tämän tiedotteen liitteenä olevan Caverion-konsernin lyhennetyn tilintarkastamattoman konsolidoidun välitilinpäätöksen ajalta 1.1.-31.3.2024. Caverionin 20.12.2023 julkistettu taloudellisen raportoinnin käytäntö pysyy ennallaan.

CAVERION OYJ

Lisätietoja antavat: Pasi Päivärinta, väliaikainen talousjohtaja, puh. 050 485 0304, pasi.paivarinta@caverion.com  Noora Koikkalainen, markkinointi-, viestintä-, IR ja vastuullisuusjohtaja, puh. 050 562 6552, noora.koikkalainen@caverion.com Jakelu: Nasdaq Helsinki, keskeiset tiedotusvälineet, www.caverion.fi