28.06.2022 Pörssitiedote

Metsä Fibren ja Botnia Mill Servicen välinen liiketoimintasiirto on saanut Kilpailu- ja kuluttajaviraston hyväksynnän

Kilpailu- ja kuluttajavirasto on hyväksynyt Metsä Fibre Oy:n hakemuksesta järjestelyn, jossa Metsä Fibre Oy ottaa vastatakseen sellutehtaidensa ja Rauman sahan kunnossapitotoiminnan sekä niihin liittyvät korjaamo- ja suunnittelupalvelut. Toiminnot ovat tällä hetkellä Caverion Industria Oy:n ja Metsä Fibre Oy:n yhdessä omistaman Oy Botnia Mill Service Ab:n tuottamia.

Järjestely toteutetaan liiketoiminnan luovutuksella, joka on tarkoitus toteuttaa vuoden 2022 lopussa. Lisätietoa järjestelystä on saatavilla 16.5.2022 julkaistussa pörssitiedotteessa.

CAVERION OYJ

Jakelu: Nasdaq Helsinki, keskeiset tiedotusvälineet, www.caverion.fi

Lisätietoja: Elina Engman, divisioonajohtaja, Caverion Teollisuus, puh. 050 351 4673, elina.engman@caverion.com Milena Hæggström, sijoittajasuhteiden ja ulkoisen viestinnän johtaja, Caverion Oyj, puh. 040 5581 328, milena.haeggstrom@caverion.com