03.06.2019 Artikkeli

Caverion yksi vahvimmista facility management -brändeistä Saksassa

Caverion yksi vahvimmista facility management -brändeistä Saksassa

Caverion on palkittu yhtenä vahvimmista facility management -brändeistä Saksassa. Arvioinnin totetutti The European Real Estate Brand Institute (REB). Caverion nousi kolmen vahvimman facility management -brändin joukkoon ensimmäistä kertaa. Lisäksi Caverion sai KPI Growth Award- palkinnon kategoriassa ”henkilökohtainen brändikokemus”.

The European Real Estate Brand Institute on alan johtavia toimijoita. Tänä vuonna se arvioi yli 1 600 eurooppalaista yritystä ja jakoi palkintoja 38 kategoriassa. Yritykset arvioidaan osana Real estate brand value -tutkimusta, joka on yksi kiinteistöalan suurimmista empiirisistä brändin arvoa mittaavista tutkimuksista.

”Tämä palkinto on tunnustus koko yhtiöllemme, ennen kaikkea työntekijöillemme, jotka edustavat Caverionia jokapäiväisessä työssään asiakkaiden ja kumppanien kanssa. Caverionin brändi on nuori, mikä tekee meistä entistä ylpeämpiä siitä mitä olemme jo saavuttaneet,” sanoo Holger Winkelsträter, Caverion Saksan markkinointi- ja viestintäpäällikkö.

Liitteet

Lisätietoja ja tiedotteiden tilaus

Lisätietoa (englanniksi): Holger Winkelsträter, markkinointi- ja viestintäjohtaja, Caverion Saksa, puh. +49 89 3742 88 117, holger.winkelstraeter@caverion.com 
Tilaa tiedotteet: