10.05.2017 Lehdistötiedote

Botnia Mill Servicen laatutiimi palkittiin erinomaisesta työstä Caverionin kultaisella kypärällä

Botnia Mill Servicen laatutiimi Suomesta, tanskalainen Shell-tiimi, projektipäällikkö Necati Sercantli Ruotsista, sekä Automaatio- ja pienjännitetiimi Liettuasta voittivat Caverionin Kultaisen kypärän 2017. Caverion palkitsee vuosittain Kultainen kypärä -tunnustuksella henkilöstöä, joka on tehnyt ansiokasta työtä yhtiössä. Voittajat valittiin neljässä kategoriassa, ehdotuksia henkilöstöltä kertyi yhteensä 227.

Tehokas toiminta -kategoria: Laatutiimi, Botnia Mill Service

Botnia Mill Servicen Laatutiimin jatkuva kehitys on ollut pitkäaikaista. Tiimi on saavuttanut erinomaisia tuloksia kehittämällä asiakkaan prosessien kokonaiskäytettävyyttä sekä työturvallisuutta.

Botnia Mill Service sai joulukuussa kansainvälisesti arvostetun EFQM Recognised for Excellence 5:n tähden tunnustuksen sekä Suomen laatupalkinnon. Suomen Laatupalkinto on sidosryhmien tuntema ja arvostama kansallinen tunnustus erinomaisuudesta, jonka Laatukeskus jakaa vuosittain ulkoisissa arvioinneissa huipputason saavuttaneille ja parhaiten menestyneille organisaatioille.

”Kehitys ei ole tapahtunut yhdessä yössä tai edes vuoden aikana. Tämä ei ole pelkästään yhden henkilön tai tiimin aikaansaannosta, vaan on saavutettu koko yrityksen pitkäjänteisellä panoksella. Vuosien ajan jatkuneen kehitystyön ansiosta kaikki keskeiset tulokset, esimerkiksi suorituskyky, asiakastulokset ja henkilöstötyytyväisyys, ovat parantuneet”, sanoo Botnia Mill Servicen projektiasiantuntija Harri Järkkälä.

Oy Botnia Mill Service Ab on vuonna 1997 perustettu Metsä Fibre Oy:n ja Caverion Oyj:n omistama metsä- ja prosessiteollisuuden kunnossapidon ja suunnittelun syväosaaja. BMS toimii yhtenä Caverionin liiketoimintayksikkönä. Vuodesta 2007 lähtien yhtiö on vastannut kaikkien Metsä Fibre Oy:n tehtaiden kokonaisvaltaisesta prosessikunnossapidosta Suomessa. Vahva kunnossapitoliiketoiminnan osaaminen ja yrityskulttuuri perustuvat Caverionin kehittyneisiin liiketoimintakonsepteihin sekä strategiseen kumppanuuteen asiakkaan kanssa.

Vahva yrityskuva -kategoria: Shell-tiimi, Managed Services, Tanska

Shellin jalostamo Tanskassa on ollut Caverionin asiakas kymmeniä vuosia. Vuonna 2007 Caverion teki Palveluiden johtamisen sopimuksen Shellin kanssa, mikä sisälsi myös ulkoistamisen. Tänä päivänä olemme Shellin todellinen kumppani.

Erinomainen johtaminen -kategoria: Projektipäällikkö Necati Sertcanli, Ruotsi

Projektipäällikkö Necati Sertcanli työskentelee Ruotsissa puhdastila-asiakkuuksissa, esimerkiksi biofarmasia yritys AstraZenecan kanssa. Sercanli on työskennellyt ahkerasti yhdessä tiiminsä kanssa asiakaslupausten ja asiakastyytyväisyyden varmistamiseksi.

Innovatiiviset ja edistykselliset ratkaisut -kategoria: Automaatio- ja pienjännitetiimi, Liettua, Itä-Eurooppa

Automaatio- ja pienjännitetiimi tarjoaa laajan valikoiman erittäin korkealuokkaisia teknologiaratkaisuja julkiselle puolelle sekä pienille ja keskisuurille yrityksille. Heidän uusimpia ratkaisujaan ovat suojattu huone, uuden sukupolven kaasusammutusjärjestelmät, 3D-huone sekä äänijärjestelmien akustinen mallinnus.

Caverion palkitsi henkilöstöä Kultainen kypärä -tunnustuksilla nyt neljättä kertaa.

Lisätietoja: Kirsi Hemmilä, viestintäpäällikkö, Caverion Suomi, puh. 050 390 0941, kirsi.hemmila@caverion.com