07.04.2014 Sijoittajauutinen

Caverion sai Düsseldorfin Heinrich Heine -yliopistolta kuuden miljoonan asennussopimuksen Saksassa

Caverion teki osana konsortiota palvelusopimuksen kiinteistöyhtiö Bau- und Liegenschaftsbetrieb NRW:n kanssa. Caverion toimittaa Düsseldorfissa sijaitsevalle Heinrich Heine -yliopistolle tekniikkakeskuksen avaimet käteen -periaatteella. Myös nykyinen tekniikkakeskus remontoidaan.  Caverion vastaa lämmitys-, ilmanvaihto- ja jäähdytyslaitteista sekä saniteettitilojen laitteista ja rakennusautomaatiosta. Tilauksen arvo on yli kuusi miljoonaa euroa. Työt aloitetaan huhtikuussa, ja ne valmistuvat kesällä 2015.

Tilaus sisältää tekniikkakeskuksen asennuksen, toteutussuunnitelman ja kohteen valvonnan. Caverion huolehtii näin ollen esimerkiksi kahdesta öljyttömästä turbojäähdyttimestä, hybridijäähdyttimistä ja kahdesta jäähdytystornista. Lämmitys tapahtuu kaukolämmöllä.

Työyhteisökumppani Oertel & Prümm GmbH & Co. KG ottaa hoitaakseen sähkötekniset laitteet, ja Bauunternehmung Hans Lamers GmbH & Co. KG vastaa kohteen rakennustöistä.

Lisätietoja:
Caverion Deutschland GmbH, Barbara Niedermeier, tiedottaja, puh. +49 175 7277 064, barbara.niedermeier@caverion.de